24 nov

Idag så har vi haft en riktigt jobbig dag här hemma :(. Tindra har varit jättegnällig och bara velat bli buren, det beror nog på tanden för hon har dessutom blivit snorig och kändes stundtals lite småvarm, och jag vaknade och hade så himelens ont i axlarna imorse och som pricken över i:et så hade jag dessutom migrän :(. Tommy har varit borta hela dagen så det var bara att stoppa i sig treo efter treo och så säger jag bara "Tack gode gud för att vi har en Manduca" den har verkligen varit räddningen idag. Har haft den på mig mest hela dagen och som tur är så trivs Tindra bra i den, enda kruxet var att hon ville inte att jag skulle sitta utan jag har fått gått och gått runt runt i huset hela dagen. Det regnade så mycket att jag kunde inte ens klä på oss och gå ut, men håller tummarna för en bättre dag imorgon, då är iallafall Tommy hemma så då kan jag få lite avlastning :)

Älskar dig, manduca <3 <3 :D


Nu ska jag smyga in i sängen och håller tummarna hårt för att hon sover LÄNGE innans hon vaknar för mat inatt. Tommy har lovat mig sovmorgon imorgonbitti och jag lovar att den ser jag fram mot :D.

Sov gott allihopa :D

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Jenny - Mamma till Alde

Naw! Vilken fin bild på er 2! Jag ska hålla tummarna för sömnen och att Tindra blir bra snart =)

2009-11-25 @ 16:03:19
URL: http://theyenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0