5 nov

Kvällen började så bra igår, Tindra somnade hur snällt som helst halv 8 och sen vaknade hon vid halv 1 och ville ha mat så då fick hon det :). Det brukar bara vara att lägga henne i hennes egen säng efteråt och hon somnar om på en gång men inte inatt inte, nej då fick hon plötsligt för sig att nu skulle hon vara uppe och leka, vilket jag inte tyckte var någon bra ide, konstigt va :D.  Och när hon fortfarande inte somnat kl 2 så lämnade jag över sövandet till Tommy för då hade jag fått migrän också.... nu lyckades inte han heller så när klockan var 3 sa jag "ska vi inte prova att söva henne i vagnen istället"  och det gick bättre, så där sov hon tills 7. Men hon är supertrött idag så hon ligger och sover igen, hoppas bara att hon sover en lång stund nu. Migränen då, inte försvann den under natten utan den är minsann kvar, så det blir en spännande dag detta. Hoppas bara den tonat ner sig till eftermiddagen för vi ska ju iväg på BVC och jag vill inte någe gärna köra när jag har migrän, nu har jag sån tur att både morfar och farfar är hemma på byn så i värsta fall så får jag väll ringa efter någon av dom så får dom stjutsa oss.

Kunde inte annat än att skratta åt mig själv igårkväll, ni vet ju att vi köpte ny spis i helgen, en hällspis, och när jag tog reda på efter maten så skulle jag torka av spisen också, men då tyckte jag inte att den blev blank så jag tog fram polermedlet och putsade och gnodde på den så den blänkte efteråt och när jag höll på så kom jag att tänka på vad man säger om karlar och deras bilar som dom putsar på hela tiden, men nu förstår jag dom.... det blir ju så fint när den blänker hihihihiiiiiiii

La in lite bilder på Facebooken igår, om ni vill så kan ni kolla här :D.

Ha en bra dag.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: emma - mamma till meja

Jag har köpt den på leksaksaffären här. Vet att dom finns på typ babyland/barnens hus och liknande med :)

2009-11-05 @ 09:02:49
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: mormor

Ha Ha Ha jag då ska du ju inte säga något längre puss puss

2009-11-05 @ 11:06:33
URL: http://pisiho.blogg.se/
Postat av: Sara

din tok <3

2009-11-05 @ 21:10:04
URL: http://inthesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0