1 Okt.

Det gick jättebra att ta sprutan igår och dessutom så var personalen kanontrevliga. Passade även på att prata lite med dom om Tindras "laktosintolerans" (det är vad jag tror att hon är) och dom skrev ner allt på ett papper som deras läkare ska läsa igenom och göra en bedömning och utifrån den så kommer vi bli kallade för en allergiutredning, och det känns jättebra att äntligen få svar på huruvida hon är allergisk eller inte mot laktosen. BVC-läkaren har ju inte riktigt tagit oss på allvar och bara sagt att det här är något som jag inbillar mig och att så små barn kan inte vara allergiska, vilket dom igår sa att det kan dom visst vara, så det kändes skönt att få det bekräftat.

Natten då, jo den gick i rätt riktning med 2 ätperioder och sen fortsätta sova :). Därimot så är hon otroligt klängig och även rätt så gnällig, men jag tror det har med både förskylningen och gårdagens spruta att göra, så idag har Manducan varit en stor hjälp, men just nu så sover lillpluppan ute i vagnen och det tycker hon är så skönt :D.

Om ingen lyfter upp mig i vagnen så får jag väl sitta här istället då :D ....


Kan man använda den här som sparkcykel också? ...


Hejdå ...


Ha en bra dag :D

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: emma

hahha va sööt :D<3

2009-10-01 @ 13:43:32
Postat av: mamma

Gud vilket roligt kort <3<3<33

2009-10-01 @ 14:52:11
Postat av: Nina

synd att inte alla ser det så bara.. =/ men det löser sig-..



hehe så sött att hon sätter sig under vagnen :D vilka grejjer dem hittar på :D

2009-10-01 @ 15:45:27
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Nina

ja tänk dig själv. sol å värme! härligt! :D

2009-10-01 @ 16:56:49
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0