11 Okt

Blev superförskyld inatt och sitter just nu med en dunkande huvudvärk, ont i halsen och snorig, vill bara krypa ner i sängen och dra täcket över huvudet och försvinna, men kan tyvärr inte göra det för var är då Tommy ja inte är han hemma nej han är på verkstaden, ovanligt va........

Helgen då, jo jag har mest lekt med mina fiskar på facebook när jag inte myst runt med Tindra, Emma, Sara och Kristian :D, ja Tommy har varit på verkstaden mest hela helgen, så honom har jag inte kunnat mysa med....

Tindra har ingen lust alls att sova och jag vet inte riktigt vad jag ska göra med henne för hon orkar igentligen inte vara vaken heller :(, bara skit just nu som ni märker...

Hoppas ni har en bättre kväll hos er.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Hoppas Tindra blir bättre att sova snart!

krya på dig <3

2009-10-11 @ 20:57:25
Postat av: Mormor

Sov gott <3<3<33

2009-10-11 @ 23:13:54
URL: http://pisiho.blogg.se/
Postat av: Nina

usch stackare! hoppas du får sova ok i natt och att du vaknar bättre i morgon,..



ja exakt. va så ja fick med. tänkte om det va en ny. då jäklars :D haha. koden alltså..



krya på dig nu! kramkram

2009-10-11 @ 23:36:32
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: emma - mamma till meja

Usch vad jobbigt :( Hur mår du idag? Hoppas ni hade en bra natt!



Kram

2009-10-12 @ 08:02:26
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0