29 okt.

Idag så har Emma, Tindra och jag varit på öppna förskolan, det var jätteroligt att hon var med oss där nere. Idag så var det riktigt trevlig där och jag tycker dessutom att ledaren har blivit mycket bättre, bl.a. så hade hon utökat sångerna så att det inte bara var kyrkliga sånger utan även vanliga barnsånger tex Imse vimse spindel :D. På eftermiddagen så var vi in till stan och vi flickor gick runt där medans Tommy var upp på lasarettet och fick sin allergivaccinationsspruta. Sara köpte en t-shirt och jag köpte en jacka till mig, så nu slipper jag frysa i vinter :D. Tindra fick även en ny pyjamas med en text på som stämmer så himla bra :D, men Emma hittade inga uggs så hon blev utan idag :(. Sedan var vi och storhandlade, och fy vad tråkigt det är.... När vi kom hem så kom gudfar hit en stund och det var roligt framför allt för Tommy som brukar vara borta när han är här på besök :P, så nu fick dom prata brum brum jättelänge hahahahaaa. Det enda trista med den här kvällen är att Tindra inte ville sova och jag har precis NU lyckats söva henne :(, hoppas bara att hon sover inatt.

Kolla in texten...


Jag  har 3 helt underbara döttrar, en man som gör allt i hans makt för att vi ska ha det bra, helt fantastiska föräldrar och supergulliga vänner och en urgullig hund och trots allt detta så känner jag mig deppig...... hur är det möjligt?????????????

Sov gott :)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: emma - mamma till meja

Jobbigt att du känner dej deppig :( Hoppas att det går över...



Kram!

2009-10-30 @ 08:16:24
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Sara

jaa Nu kan du vara ute i vinter :) hihi.

Jag älskar dig <3

2009-10-30 @ 10:20:16
URL: http://inthesky.blogg.se/
Postat av: mormor

Ja den texten stämmer alldeles för bra hihihi. Ja det har väl varit lite mycket så det är väl inte konstigt. Ska vi prommis i morgon <3<33<3<33333

2009-10-30 @ 10:44:12
URL: http://pisiho.blogg.se/
Postat av: Nina ♡

jag går med hos kyrkans förskola. å när dem började så hade de bytt ut allt till kyrka eller gud. så ja tänkte - om det är såhär så går ja härifrån. för sånt orkar ja inte med, men som tur va så var det ju inte så..



skönt med en ny skön jacka.. blir ju inte varmare nu precis. så skönt att ha en!



nån speciell anledning till att du känner dig deppig? hoppas du mår bättre snart vännen. kramkram

2009-10-30 @ 23:57:52
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: E.K - Mamma Till Alicia

Hehe, Vilken rolig text på pyjamasen :)

2009-10-31 @ 19:40:48
URL: http://eekk.blogg.se/
Postat av: Nina ♡

hahahhahahha vilken skön text :D



ja jag kan förstå att du tycker att det är jobbigt. sånt är aldrig roligt. vi hade det knapert förra månaden. verkligen super knapert. va så mkt räkningar å alla kom då.. vi levde såå snålt.. hade precis pengar till barnbidraget. inte skoj då det blir så. allt va länsat här hemma.. =(

ja hoppas det ordnar sig för er!



ja ska ut nu i veckan på jakt efter en liten present. får se va man kan hitta.. ingen aning alls.. brukar iaf kunna ha en idé - men det står still..



hoppas du hittar någe fint du med! massa kramar

2009-11-01 @ 23:46:54
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0