6 Okt.

Kan ni förstå att efter varje gång jag berättar att vi haft en bra natt så kommer det jättedåliga nätter direkt.... Natten till igår var kaosartad. Hade läst på en allergisida där en läkare hade skrivit att om ost är lagrad i mer än 3 månader så är den laktosfri eftersom lakosten förstörs vid lagring, så i söndagsmorse åt jag 2 ostmackor till frukost och det ska jag ALDRIG göra någon mer gång så länge jag ammar, för fy vad ont Tindra stackarn fick på natten mot måndagen :(, dessutom så hade jag migrän på kvällen så Tommy fick ta hand om henne, pluttan somnade inte förrän halv 3, men den här natten kan bara beskrivas med superlativ och fina adjektiv, och nu hoppas jag verkligen att hon har en lika bra natten som kommer också hihihihihiii, är nästan helt utvilad :D.

Igår så strosade Tindra och jag runt på stan i flera timmar, det var meningen att vi skulle ha utvecklingssamtal med Emmas fröken, men så blev det inte, men Tindra och jag myste på ordentligt ändå. Letade efter lite uppslag till julklappar till henne, men jösses vad lite bra leksaker det finns ....:(.

Senare på kvällen så hjälpte Tindra pappa leta efter nappen, så söta dom var när dom kröp omkring på golvet


Fint att titta på :)


Ha en bra dag.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: E.K - Mamma till Alicia

Hihi :) så gulligt. Hittade dom nappen?



Vad tråkigt att höra att natten inte var bra.

Knappt så att man vågar skriva när man har haft en bra natt, För det vänder nästan alltid efter att man skrivit det :)

2009-10-06 @ 09:16:19
URL: http://eekk.blogg.se/
Postat av: mamma

Sovit gott ser jag sköönt!!!!!<3<3<33<33

2009-10-06 @ 10:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0