8 okt.

Ja vi var ju ner till mormor och morfar igår och fick jättegod mat och så hade mormor bakat tårtbotten själv så Tindra kunde också få smaka, det var första gången hon åt tårta :). Hon är så rolig när hon får något som hon tycker om, för om det inte går tillräckligt fort så morrar hon åt den som matar hahahaa, sötnosen. Bad ju Tommy att köpa rosor till morfar och då köpte han en bukett till mig med, dom är så fina, TACK så jättemycket raring :D.

Den här natten har varit bättre än föregående men fortfarande inte bra, men inatt så var jag "duktig" och lät Tommy ta första halvan så jag fick sova en liten stund och sen bytte jag av honom vid 3 så han fick också sova en stund innan det var dags för honom att åka iväg till kursen :D.

Jag fick ju en fotobok från Fuji för att jag bloggade om dom för ett tag sen och den har jag gjort klar nu på förmiddagen, och den blev jättefin, är så nöjd, hoppas bara att den ser lika bra ut i verkligeheten också.... :D. I eftermiddag så ska vi bjuda mormor och morfar på mat och jag tror nog att jag ska göra biffstroganoff eller lergryta... hmmmm nu fick jag lite beslutsångest...... men men efter maten så ska mormor och jag ta hundarna och gå en promis, ska bli så skönt, orkade ju inte gå nåt alls igår :(.

Imorgon är det FREDAG och då kommer mina tjejer hem :D, Kristian åker till Vansbro, det är ju älgjakt och han ska vara med och jaga för första gången så jag håller tummarna för att han får skjuta minst en älg själv :D Lycka till vännen och så ses vi efter jakten så får jag höra hur du tyckte det var :D.



Har en lite fundering på om jag ska skaffa mig en Facebook, så jag kan få ett eget akvarium och leka med, just nu så leker jag med flickornas...... men har inte bestämt mig än..... :D

Ha en bra dag i solskenet :D.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: emma - mamma till meja

Härligt med blommor :) Hoppas ni har en bra dag!

2009-10-08 @ 13:28:26
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: emma - mamma till meja

Hon ska vara hemma med pappa tre dagar i veckan och vi hoppas få dagmamma två dagar i veckan. Får vi inte det så har vi problem... Förskola börjar hon i augusti :)

2009-10-08 @ 13:39:49
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: mamma

Ska bli skönt att komma ut i kväll puss puss

2009-10-08 @ 13:54:02
URL: http://pisiho.blogg.se/
Postat av: Nina

ja jag är sååå stolt. ska lägga upp en video ikväll :D



ååå va mysigt att du fick blommor :D va gulligt! sånt blir man alltid glad av :D



å ja bloggade om fuji för några månader sen. så då fick ja ett album med. men det går inte ut förrän i dec. så ja tänkte vänta med att theo ska fylla ett år. så att jag kan göra ett års album :D men det är ju mkt fix å sånt så man borde ju redan börja nu. välja ut några bilder av alla tusen!



gjorde du någe speciellt ämne? tex familjen eller nått sånt? semesterbildeR? dom är iaf sjukt fina böckerna. ja gjorde ju en på greklandsresan just. kanon! :D'



ja skaffar du face så finns ja där :P leta upp mig då. hihi.-



hoppas du får en mysig kväll! kramkram

2009-10-08 @ 21:32:26
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Sara

Kristian kanske blir kvar i helgen :D han skulle iallafall fråga om han fick de..

Ja skaffa dig en egen ;D ahah de är så mkt fiskar i mina akvarium som inte fanns där tidigare ;) inte för att jag har nått emot de :) <33

2009-10-08 @ 21:46:20
URL: http://inthesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0