19 Sept.

Haha nu har vi haft 2 bra nätter på rad.... men jag gav henne alvedon igårkväll eftersom hon verkade ha ont i munnen och det kanske var det som gjorde susen... min mamma säger att när jag skulle få tänder så skrek jag hela nätterna i en hel månad, så frågan är väl om det inte är tänder på gång ändå, fast det inte syns något i munnen på henne, så här jobbigt hade inte Sara och Emma det....stackars liten.

Vi skulle ha åkt ner till mormor och morfar idag på förmiddagen och varit hos dom hela dagen så Tommy fått sova ifred här hemma, men på morgonen så ringde morfar och berättade att mormor är dålig, hon kräks, stackars henne, så vi blev hemma idag men imorgon så ska vi åka upp till Annelie och Micke och våldgästa dom så Tommy får sova ordentligt då :D och så ska jag få fisk till lunch , och det ska bli så gott. Tommy är ju allergisk mot fisk så det blir inte av att vi äter fisk här hemma längre.

Har ingen aning om vad Tindra och jag ska hitta på idag:(, får väl bli mys och lek hemma på gården tills Tommy vaknat, då kan han få vara med och mysa tiils det är dags för honom att åka igen. Han ska gå nattvakt inatt också. Jättetrist att vara själv en kväll och natt till :(:(. Och idag så har jag ondare än ondast i muskelbristningen, eftersom jag varit tvungen att bära Tindra i 2 hela dagar, men tack och lov så går inte den här dagen också i gråtens tecken, utan hon är på ett strålande humör :D, dock väldigt klängig...

Allt kan man ha som leksak :D


Ha en skön dag :)

Mormor: Krya på dig <3<3<33

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: E.K - Mamma till Alicia

sv: tack :)

Men jag tyckte den blev lite "tom", skulle vilja få dit något mer :)

men designen får vara så för stunden iaf :)

2009-09-19 @ 11:49:19
URL: http://eekk.blogg.se/
Postat av: Sara

Du får mysa med henne och säga att tänder är bra att få ^^



Ja kristian har åkte hem och tydligen så var det jaktmöte och skit så han kommer inte tillbaka idag.. Ja jag ska ta hand om mig själv <3

2009-09-19 @ 11:58:56
URL: http://inthesky.blogg.se/
Postat av: surtant

tack så mycket för kommentaren på min blogg ... ditt änglakort kommer här ....



stanna upp! låt tankarna vila, samla inspiration och kraft.

Låt naturen inspirera dig.

Sakta ner och släpp alla måsten.

2009-09-19 @ 14:54:57
URL: http://surtants.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0