7 Sept.

Idag så gick även Emma till sin pappa, och som ett brev på posten så var kvällen superknölig med Tindra, tog ca 1,5 timme för henne att somna :(. Hoppas bara att natten blir lugn nu ...... Tror verkligen att hon förstår att nu är storasystrarna och Kristian borta i flera dagar, tur att ni kommer hem till helgen :D. I övrigt så var natten relativt bra, Tindra åt 12 och sen knölade hon lite, tror hon drömmer mycket just nu men hon är rätt så bubblig i magen också, har en lite fundering på om hon reagerar på filmjölken som jag äter till frukost, nu är den låglaktos men ändå .... ska prova med laktosFRI yoghurt igen bara för att se om hon blir bättre då.....

Mormor och morfar var hit på förmiddagen och vi var bla ute på en promenad och jösses vad skönt det var, Tommy och jag gick en senare på eftermidagen också hihihiii. När dom åkt hem igen så ringde dom och talade om att Tindras vinterstövlar kommit så då var Tindra och jag ner och hämtade dom. Vi köpte dom på Tradera, dom är jättefina och helt oanvända prislappen satt t.o.m. kvar på dom och dom passade jättebra

När vi kom hem så började jag laga mat och då var det en dam som körde ner i diket precis utanför våran gärdesgård, men som tur var så gjorde hon sig inte illa.

Emma skulle söva Tindra igår, undrar vem som sövde vem hihihiii


Ha en bra kväll.

Puss & Kram
 


Kommentarer
Postat av: Sara

haha stackars tant^^, <3

2009-09-08 @ 08:50:46
URL: http://inthesky.blogg.se/
Postat av: mormor

Men ??????

2009-09-08 @ 09:41:02
URL: http://pisiho.blogg.se/
Postat av: emma

hahha vilken klantig tant;P <3

2009-09-08 @ 13:39:21
Postat av: Mia

Vilket härligt foto :)



Roligt att du vill vara med och tävla i min blogg :)



jag önskar dej all lycka till!



Sköt om dej



Mia

2009-09-09 @ 15:30:14
URL: http://blogg.lekvira.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0