1 april

Tindra tog en liten sovmorgon till halv 8 imorse trots det så var jag så trött att jag bara inte orkade gå upp utan Tommy gick upp och lät mig sova en stund till så min dag började inte förrän 9, så skönt :O). Medans jag låg där och mornade mig så tänkte jag att bara vi ätit frukost så skulle vi gå en långpromenad allihop tillsammans men den planen gick i stöpet för regnet bara vräkte ner :(.

Idag så kommer farmor och farfar hit på middag så just nu håller Tommy på och gör en rabarberpaj som vi ska ha till efterrätt, till varmrätt har jag gjort köttgryta som är gjord i lergrytan, så gott, mums :O). I övrigt så blir det en jättelugn dag :D.

Vi tittade på Sandhamn igårkväll, det är en ny serie som handlar om båtlivet och livet på Sandhamn. Tyvärr så verkar det som om den här serien kommer konkurera med serien om Ullared i kvaliten, blev riktigt besviken, men nu var det ju första avsnittet igår så jag hoppas verkligen att det blir bättre.

Hoppas ni får en trevlig eftermiddag :D.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Nina

Tack så jätte mkt att du rösta på mig!!!!! :D



glad påsk!

2010-04-01 @ 21:17:21
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Nina

men usch. stackars dig! förstår att du vart ledsen. va jobbigt att du måste in med.. =( håller tummarna att det går super..



massa styrkekramar

2010-04-21 @ 12:07:50
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0