17 april

Orkade inte blogga nåt igår. Natten var helt kaosartad, men det var väl väntat eftersom vi varit ute och åkt flera gånger denna vecka och det har blivit sent åt Tindra flera dagar. I allafall så hjälptes Sara och jag åt med att städa husvagnen på insidan medans Tommy tvättade den grundligt på utsidan, så nu är den jättefin och luktar så gott på insidan :O), på kvällen åt vi Thaimat och Ben and Jerry glass och det var så gott och jösses vad mätt vi var allihopa :O).

Idag så kom Tobbe, dom stora tjejernas kusin, hit och hämtade dom för dom skulle till Borlänge och spela bowling och gå på bio sen, får väl se om dom kommer hem inatt eller om det inte blir förrän imorgon. Tommy och jag har varit och hämtat lite stolpar som vi ska använda till rabatterna och gången, så imorgon kanske vi hinner göra klart den L-formade rabatten nedanför köksfönstret och altanen, sen ska vi köpa matjord på tippen och fylla i där och sen är det bara att plantera :O). Har så mycket planer för den rabbaten hoppas bara att det blir lika bra som jag tror :D.

Nu ska jag gå och laga mat. Hoppas att ni alla får en skön lördagskväll :O).

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Nina

ni har verkligen haft fullt upp :D



i har haft en bra helg vi med. trots en massa städ här med.. rensa källarn igår..



hur mår ni annars? krams

2010-04-18 @ 13:33:18
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Sara

Hoppar rabbatten blir fin då :) men det tror jag nog!

2010-04-18 @ 15:36:04
URL: http://inthesky.blogg.se/
Postat av: Nina

va skrapningen ja tänkte på. är ju inge skoj alls att gå igenom något sånt. alls. så jag förstår att det går upp och ner! skönt att det känns lite bättre för varje dag som går. man tar ju det lilla man får..



kramar!

2010-05-05 @ 21:09:35
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0