20 april

Har inte orkat blogga på ett par dagar nu, mest beroende på att jag varit känt mig lite nedstämd och deppig, men måste försöka ta mig i kragen och inte gräva ner mig i det som hänt utan se till allt underbart som jag har här i livet :O).
* Har tre helt fantastiska döttrar <3
* En underbar man som älskar oss allihop så oerhört mycket och som jag älskar lika mycket tillbaka <3
* En urgullig hund som dock kan bli lite "hjärndöd" när hon löper hahahaaa
* Superbra föräldrar som alltid ställer upp i vått och torrt
* Gulliga svärföräldrar som oxå dom ställer upp så fort vi behöver
* Vänner som verkligen är VÄNNER som finns där när jag behöver prata
* En jätterar svägerska
* Tommy har fått jobb :O) :O) :O)
* Och så ni alla som läser min blogg, blir så glad när jag ser hur många ni är varje dag :O)

Ja som ni ser så har jag väldigt mycket bra saker i mitt liv som jag bara behöver påminna mig själv om lite just nu :O).

Igåreftermiddag så lånade Tommy Unnimogen (det är en lite lastbil) och så åkte vi till tippen och köpte jord till rabatten och gissa om Tindra var lycklig när hon fick vara med och åka i den :D. Nu på eftermiddagen så ska vi fylla rabatten så det bara är att köpa växter till den och plantera, men det är sånt som jag klara att göra själv :D, vilket är bra för fr.o.m nästa vecka så kommer Tindra och jag att få klara oss själv väldigt mycket :P, men det kommer att gå så bra :O).

Sötaste boxarbruden :D


Ha en skön eftermiddag :D.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Nina

massa styrkekramar till dig!!!!!!!!!!

2010-04-20 @ 13:53:33
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Sara

Och jag har världens bästa mammi <3

Rabbatten kommer nog bli jätte fin :)

<3

2010-04-20 @ 14:05:17
URL: http://inthesky.blogg.se/
Postat av: Anonym

puss puss <3333

2010-04-20 @ 22:09:58
Postat av: mamma

pussss <3 <3<3333

2010-04-20 @ 22:11:29
Postat av: Nina

hej tjejen. va ska du hitta på idag? någe skoj? hoppas du mår ok iaf! krams

2010-04-21 @ 12:06:57
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Nina

å va tråkigt.. Hoppas ni kommer iväg imorrn då.. vi skulle ju egentligen på museum med emma å meja. men emma va tvungen å jobba. så därför ville ja hitta på någe med theo. han älskar leklandet och han gör av med en massa energi. istället för å sitta inne. även om ja har god lust i detta skitväder.. Theo sover än dessutom.. Han är helt slut.. se om vi ens kommer iväg..



hoppas ni får en bra dag iaf.. kramis



2010-04-21 @ 12:27:30
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0