12 aug

Idag så har jag inget vettig att skriva om alls, så då är frågan varför lägger jag upp detta inlägg???? Ja jag vet faktiskt inte hahahaaaa.

Skulle fått 2 st arbetskamrater på besök nu på eftermiddagen men kände mig så himlans hängig igårkväll så jag lämnade återbud och det var nog bra det för mitt otäcka migränmonster är här på besök idag igen :(. Tindra är supergnällig så frågan är väl om det är något på gång där ...... Håller tummarna för att vi klarar oss fram till inskolningen om 2 veckor, sen får man väl ta varje frisk dag som bonus hahahaaa

Tindras allergiläkare ska ringa på eftermiddagen och då får vi se vad hon säger om att försöket att introducera mjölken inte gick så bra. Och om hon har några andra ideer på hur vi ska gå vidare :).

Ikväll så kommer Tommy hem, det är då så sagt än så länge och jag hoppas verkligen att det inte blir några ändringar. Miss you darling <3 <3



Får se om jag uppdaterar lite senare, OM jag har något vettigt att skriva hahahaa annars så hörs vi imorgon istället ;O). Ha en bra eftermiddag.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Nina

skönt att han kommer hem!!!!!! :D

2010-08-12 @ 13:16:18
URL: http://deliciously.se/
Postat av: Nina

ha det så jätte mys :D

2010-08-12 @ 22:11:22
URL: http://deliciously.se
Postat av: CamillaH

Herre jisses vad Tindra är lik pappsen!

Förstår att det är jobbigt när han inte är hemma...

Kram!

2010-08-12 @ 23:45:54
URL: http://gulliganerna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0