16 aug

Ja så har även Tommy åkt så nu är det bara Tindra, Molly och jag hemma :S. Men det finns en sak som är bra när vi är själva och det är att det blir väldigt mycket mindre att plocka här hemma, lite konstigt igentligen eftersom vi är 4 vuxna och en liten, borde ju vara den lilla som stökar till det mest????? Men jag saknar dom andra 3 jättemycket, är så tomt nu här hemma :P.

Tindra sover och jag har varit ner i tvättstugan och satt på dom 2 första maskinerna, men den här gången så är det bara 4 maskiner så det kommer gå fort att tvätta idag, skulle behövt dammsuga oxå, får se om jag orkar det i eftermiddag eller om det får bli imorgon istället :P. Det är en "ond" dag idag, både huvud och axlar värker :(, ska nog försöka mysa mest i eftermidag :P.

Dagis ringde imorse och berättade att dom brukar göra hembesök innan inskolningen startar så vi bestämde att hon skulle komma hit på fredag och träffa Tindra och då även gå igenom all information om hur inskolningen ska gå till och allt annat som vi behöver veta om dagis. Jag tycker i och för sig att det är lite sent men bättre sent än aldrig :P. Bestämde även att jag skulle få träffa matpersonalen på måndag så vi kunde prata om Tindras kost, det som känns lite bra är att dom redan har mjölkproteinallergiska barn så dom borde redan kunna allt det där :O).

Var in på Saras rum nyss och där är det som värsta bombnedslaget ;), hon började packa lite smått igår och kan ni förstå att så fort man börjar "flyttpacka" så blir det som en krigszon i början innan man fått lite struktur på lådorna? Men när dom kommer hem igen i helgen så får vi hjälpas åt så går det lite fortare att få ned allt utom det mest nödvändiga. Nu är det bara knappt 2 veckor kvar innans vi åker :( men då ska vi göra hennes enga lägenhet så MYSIG ;O). Nu ska jag ta och beställa en tågbiljett åt mig och Tindra till hemresan den 30:e, innans jag förstänger den igen hahahaa, gör gärna det mest varje dag hahahaaa :( :P.

Emma började skolan idag och jag hoppas att hon haft en bra dag och att det var kanon att få träffa alla kompisarna igen :P.

Ha en skön dag :D.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: mamma

tack för en trevlig eftermiddag <3<3<3<3

2010-08-16 @ 18:55:20
Postat av: Sara

31:a är väl på måndagen? ^^ <3

2010-08-17 @ 17:24:14
URL: http://intshesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0