18 aug

Usch vilken urtråkigt väder vi haft idag, regnet har vräkt ner hela dagen, så vi har bara varit inne och tittat på tv, läst böcker och byggt lite lego.

Jag har haft hand om Pia en stund på förmiddagen och sen så åt morfar lunch med oss innans han åkte in till stan för att handla och hämta hem mormor. När dom kom från stan så kom dom hit på en snabbfika och lämnade en massa saker som dom inhandlat till Sara. Det var roligt med lite avbrott när dom kom hit :O).

Stackars Tommy hade regnstopp idag och blev ståendes på en vägficka mitt ute i skogen helt solo i 4 timmar, men som tur var så åkte det förbi en grusbil efter 3 timmar så då kunde han vinka och den vinkade tillbaka ;O).

Imorgoneftermiddag så ska Pia vara här igen en liten stund och det är så trevligt att ha henne här, men jag hoppas att vi får lite bättre väder då så vi kan vara ute då :O).

Ja det var väl allt jag hade att säga idag, så nu önskar jag er en god natt :O).

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0