21 aug

Hade fullt upp hela dagen igår så det blev inte av att jag bloggade nåt :S, shame on me :P.

Iallafall så hade vi besök av Tindras dagisfröken igår och dom fann varandra direkt så det kändes jättebra när hon gick härifrån och på måndag så kör vi igång med inskolningen. Gissar att jag kommer ha en supertrött liten tjej här på måndagkväll hahahaaa.

På eftermiddagen så åkte vi in och firade Tindras lilla kusin som fyllde 1 år. Faster hade varit så gullig och bakat nästan allt mjölkfritt, det var bara bullarna som hon glömde bort sig på men eftersom det fanns så mycket annat gott så tror jag inte Tindra ens märkte att det fanns bullar hahahaa. Och till både födelsedagsbarnet och Tindras stora förtjusning så var tårtan dekorerad med hallon och så fanns det ju mer som dom fick dela på, och när Tindra hade ätit slut på sina, så blinkade hon lite med kusins farmor så då fick hon även hennes hallon, mitt lilla charmtroll :O). Till allas våran lycka så hann Tommy också dit lite sent men som dom säger bättre sent än aldrg :O).

Nu är vi på väg ner till verkstaden för att plocka ihop dom saker som Sara ska ha med sig upp till Umeå och sen på eftermiddagen så ska vi ner till mormor och morfar och ha en liten kräftskiva. Sara och Emma kommer direkt dit och dom har med sig 2 av Saras kompisar. Så vi kommer ha en jättetrevlig eftermiddag och kväll och jag hoppas ni också får en trevlig lördag :O).

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Jaa det kommer bli kul :) <3

2010-08-21 @ 10:43:34
URL: http://intshesky.blogg.se/
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-08-22 @ 20:54:14
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0