23 aug.

Gårdagen tillbringades med att packa hela dagen, men nu är då alla stora saker lastade på vagnen och jag har nog aldrig sett den så fullastad någon gång :P. Ja jag hann med att laga en massa matdosor oxå så nu är då det gjort :O).

Idag har vi varit till dagis och vilken tur vi haft med vädret , en helt strålande dag :O). Tindra tyckte dagis var en höjdare. Där hade dom rutchekanor både inne och ute :D och en massa barn förstås. Gick bra både med maten och sovandet, hon sov hela 1,40 tim, precis som hemma. Dom fick mos och korv och ett jättefint salladsbord till lunch, efter maten så var jag tvungen att gå till mattanten och fråga hur hon gjort Tindras mos för det var verkligen supergott :O).



När vi var klara att åka hem så fick jag sms från Emma och då var hon också på väg hem, så praktiskt :D. Hon hade köpt en så himla söt joggingdress till Tindra, och ett jättefint linne. Tack snälla hjärtat :O) <3 <3


Men vi hade en jättetrött lillplutta här hemma ikväll men det blir nog bättre när hon vant sig vid dom nya rutinerna. Lite mys framför tv:n efter dagis :D.


Fasar dock lite för morgondagen då det står att vi ska få 30 mm regn, dagis är ju ute hela förmiddagen och leker oavsett väder vilket är bra men jag har ju lite problem med ryggen och det blir ju inte bättre av att jag blir kall och även om jag har regnkläder på mig så blir jag ju kall men jaja det är bara att bita ihop och gilla läget :P.

Hoppas ni har haft en bra dag och önskar en en bra dag imorgon :D.

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Skoj att det gick bra första dagen :)

2010-08-23 @ 20:34:34
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: sara

Hello kitty :D <3

2010-08-23 @ 20:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0