26 aug. Gick jättebra imorse :O).

Natten har varit urkass :(. Tindra har drömt en massa och gråtit i sömnen och ropade på mig hela tiden, skulle tro att hon drömde om när jag gick ifrån henne igår :(. Dessutom så blev hon snorig inatt men ingen feber så när klockan ringde så gjorde jag som vanligt, tog över henne till mig och "miade" en stund och pratade med henne om att hon skulle vara själv på dagis hela dagen för att mamma måste "jobba" men att hon skulle få leka och ha jätteroligt på dagis under tiden. Så när vi kom ner till dagis så gick lämningen hur bra som helst :O) så himla skönt det, hoppas dock på att hon blir lite gladare över att se mig när jag hämtar idag än vad hon var igår hahahahaaa.



Tommy ringde nyss och berättade att han är på väg hem, för han har kört sönder något i bromsaran så nu är han utan broms på höger framhjul :(, lite läskigt att ha honom ute efter vägen så men han lovade att han skulle köra försiktigt :). Tror att han ska få ta lämningen imorgonbitti :P, ska prata med dagisfröken om det när jag hämtar sen :D.

Nu ska jag gå ner och mysa lite i ett skönt bubbelbad och läsa en god bok, det har jag inte hunnit göra på hur länge som helst hahahaaa.

Hittade en jättesöt blogg tidigare idag och den mamman hade ett gulligt sätt att föreviga sin lilla sockertopp, kicka in här :D. Mila´s Daydreams

Hoppas ni får en bra dag.

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0