26 aug: Mysigt välkomnande

När jag kom till dagis så lyste Tindra upp med hela ansiktet och tjöt MAMMMMMMMAAAAAA och sen fick jag nog tusen pussar och en kram som aldrig tog slut :D. Så himla härligt att se att hon blev så glad när jag kom och då hade hon ändå haft en jättebra dag och inte varit ledsen en enda gång :D.

Älskade lillplupp <3 <3 <3


Inne hos Sara fortsätter packningen men nu är vi NÄSTAN klara men inte förstår jag hur vi ska få med allt, för släpvagnen är full och vi har ju inte en hur stor bil som helst. Som tur är så Tommy fantastiskt duktig på att packa så det ska bli intressant och se om han lyckas imorgonkväll hahahahaaaa

Sov gott alla mysiga människor där ute :D.

Ps) Är verkligen superglad över att ni blivit så många som läser mig blogg. Ni får gärna lämna ett litet fotspår när ni går och säg till om ni har en egen blogg så kan jag få kika in till er :O).

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Nina

tack. det gick bra :D

2010-08-27 @ 12:57:03
URL: http://deliciously.se/
Postat av: Nina

å nån är online! ja blir galen! om det ticka idag borde det börja blöda redan på kvällen om d är missfall? lr är d kanske slemhinnan som är retad? fan vart så ledsen då ja gick på toa å nu kan ja inte tänka på någe annat.. =(

2010-09-08 @ 21:46:56
URL: http://modesida.blogg.se/me

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0