30 aug.

Den här helgen har gått till att flytta Sarisen upp till Umeå och det var meningen att vi skulle åka hem mitt på dan idag, men vi var inte klara med allt uppskruvande här i lägenheten så vi blir kvar till imorgonbitti och då åker vi hem igen.

Vi har iallafall fått lägenheten jättefin och mysig tycker jag, hoppas att Sara är nöjd hon med :P. Men jag måste säga att jag tycker att pizzerierna är lite konstiga här uppe, dom stänger halv 8-8 på kvällarna :O.

Sara verkar iallafall tycka att skolan och kårlivet är helt ok, och jag är glad över att morgondagen har ett lite fullspäckat schema, då blir det lite lättare för mig att åka ifrån henne iallafall. Kommer sakna henne så oerhört mycket, bara jag tänker på att åka ifrån henne så får jag ont i magen :(. Tur att hon har långledigt snart och tänker komma hem då :O). Det verkar iallafall som att hon har träffat några gulliga tjejer i klassen och det är bra :D.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

jag älskar dig och saknar dig redan. du har varit borta i en halvtimme nu. jag vill inte :( <3

2010-08-31 @ 10:22:23
URL: http://inthesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0