4 aug

Igår så var vi till Rättvik och tittade på den stora Crusingen, Tindra var helt farcinerad av alla bilar och precis som alla andra år så vardet fullt av finfina bilar :D. Farfar åkte med oss dit, till Tommys stora lycka för då hade han någon att prata "Brumbrum", det kan jag ju inte påstå att vi andra är så intresserade av hihihihiii. När vi hade varit där en stund så fick vi sällskap av Jessica och Jonas och det blev en supertrevlig etermiddag och kväll :D. Tindra somnade i vagnen så vi var kvar ända till 11 och när vi kom hem så somnade hon om jättesnällt i sängen :O). Vi har verkligen tur med att hon är så enkel på kvällarna nu för tiden, till skillnad från när hon var liten :P.

Idag så har Sara haft sin första körlektion på skolan och den hade gått bra, men det visste jag ju att den skulle göra hahahahaa. Tommy har varit och tagit bort knölen och även det gick bra :O). Ändå tråkiga med den här dagen är att jag är helt kass i ryggen och har även en släng av migränen :(. Men jag trotsade värken och tog en promis runt hea, hade mysigt sällskap av Emma, Tindra och Molly, det gick inte så fort men skönt var det :O). Tråkigt nog så måste vi åka in till stan ikväll för att hämta hem lite möbler, hade hoppats på att dom skulle komma hem ändå :P.

Nu regnar det ute igen men jag har fortfarande hoppet uppe om att ordspråket " Efter regn kommer solsken" stämmer :O) Ha en skön eftermiddag.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Så ikväll kommer solen då :D haha! puss

2010-08-04 @ 14:21:53
URL: http://intshesky.blogg.se/
Postat av: Nina

ja idag skiner solen här. gör det d hos dig med?

2010-08-05 @ 13:56:33
URL: http://deliciously.se/
Postat av: Anki

Visst är det skönt när det funkar så bra på kvällarna.

Hoppas att ni haft en bra semester

Kram

2010-08-06 @ 13:51:34
URL: http://jagominmage.blogg.se/oliviasvardag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0