6 aug: kväll :D

Lyckades somna om imorse och Tommy tog Tindra när hon vaknade så jag fick sova lite längre. Tyvärr så var migränen kvar när jag vaknade, men som tur är så vill lillpluppan ha sällskap när hon ska somna och då släppte den :D.

Under dagen så har Tommy kört bort alla grästuvorna som vi grävde upp när vi gjorde jordgubbslandet och jag har mest tagit det lugnt och skött markservicen. Vi bjöd upp mormor och morfar på mat på eftermiddagen. Det blev grillad biff, potatis i foliepaket och grönsakspaket som båda tillagas på grillen, så himlans gott :D. Nu på kvällen så bakar Emma en kladdkaka som ska avnjutas med en klick grädde, muuuummmmmssssss. Bäst att passa på nu för på måndag så ska det bli andra bullar här hemma :P.

Nu ska Emma och jag titta på The Mexiacan, så jag önskar er alla en trevlig kväll :O)

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: mamma

TAck för maten den var jätte god hoppas att tndra sover i natt efter getingsticket <3<3<3<3

2010-08-06 @ 22:14:35
Postat av: Nina

ja asså badområdet va ju toppen. å kosta som sagt var inte exta. vi kanske betala 165 kr för mej å johan var då.. theo gick gratis. å sen 20 kr för å rida på häst och 20 kr för å åka den där båten.. asså 40 för å åka båten. theo va ju gratis där med.. så det va ju inga hemska priser. å terrariet som finns på skansen. ok detta va mindre. men det va iaf gratis detta. där man fick gå in till sköldpaddorna å så..



nej furuvik va så mkt bättre än eskilstuna tyckte jag själv. men ja vet inte om det beror på att theo är så pass liten ändå.. att det passar honom mer..



men ta eskilstuna. ja tror det va 190 kr per person.. inte theo då.. å sen när vi bada så fick vi betala 40 kr var. inte theo då heller. men då va d inget skoj bad ens. bara en liten pool. han fick ju iaf bada av sig..



så rent generellt så är ju badet bättre i furuvik. för där har dem iaf rutschkaner för dem äldre med. plus att det där stället där theo va. där fanns det rutschkanor mer. som alla kan åka!

2010-08-07 @ 14:25:20
URL: http://deliciously.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0