10 dec: Usch vad jobbigt att du är så långt borta :/

Idag så har det varit extra jobbigt att det nästan 60 mil mellan Sara och mig, för mitt hjärta har fått öroninflammation som värkt hål och dessutom så kräktes hon inatt och jag kunde inte finnas där hos henne för att bara hålla undan håret och hålla den andra handen på pannan medans hon kräktes eller hjälpa till att städa upp efteråt, utan hon var tvungen att klara av allt själv och dessutom ringa till VC på morgonen för att få en läkartid :/ Men hon klarade allt helt gallant utan mig :O) och dessutom så fick hon penicilin så nu ÄNTLIGEN ska hon få bli frisk :O) :O) ända tills hon kommer hem hit och blir smittad av våra bacilusker hahaha.

Min stora DUKTIGA tjej <3 <3


Men en som är bättre idag är Tindra, hon har äntligen haft en feberfri dag JIPPI :O) Så nu hoppas jag att det fortsätter så, så hon kan gå till dagis på måndag och vara med på Luciafirandet, ska bli så skoj att se alla smålucior, småtomtar och dom andra figurerna igen, det är ju några år sen sist hahaha. Det är dessutom första gången som jag har en liten tomte med i ledet, dom andra 2 var alltid lucior :O)

Finaste tomten ever :O)


Kvällen kommer tillbringas i soffan framför Idolfinalen, ska bli spännande och se vad Jay och Minah har att erbjuda ikväll :P.

Hoppas ni får en bra kväll :D

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag älskar dig <3

haha hoppas bara att Jay vinner! han är så mycket bättre än Minnah.

2010-12-10 @ 18:56:46
URL: http://dalkullornagoeswild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0