2 dec: Så kallt = ogillas starkt :P

Usch för denna kyla, det var -20 på ena sidan huset och -21 på den andra imorse när jag vaknade och det OGILLAS starkt kan jag lova ^^ och nu på kvällen så är det -23, huuuuuuaaaa och tänk så mycket pellets det går åt till att hålla det varmt och skönt inne, men Tommy är så snäll och fyller på i tunnan hela tiden :O).

Han var tvungen att åka en vända med lastbilen på eftermiddagen och då följde Tindra och jag med så vi fick komma ut en stund och gud så skönt det var att slippa hemmet en stund hahaha

Men jag måste säga att folk gör mig helt förfärad :(. När vi kom in till stan så fick vi syn på att en bil hade strejkat mitt inne i en rondell och tror ni att det var någon som stannade och frågade om hon ville ha hjälp ..... NEJ....dom trängde sig förbi runt omkring bilen och var sura. Men när Tommy stannade så var det faktiskt 2 bilar till som stannade så dom var 3 som hjälpte till och knuffade bilen bort från rondellen och in på en bussficka. Men nu har jag kommit 3 gånger till olika såna här situationer, bl.a. när jag var höggravid så kom jag fram till en bil som hade kört av vägen och då åkte det förbi 5 bilar som inte stannade och frågade om dom kunde hjälpa till, ska tilläggas att jag var inte först för jag mötte en bil som bara åkte förbi. Jag blir verkligen upprörd på sånt här, trodde att det var något som var självklart att man hjälptes åt när sånt här inträffade, är det inte så???????

Men nu till något mycket roligare för när jag loggade in på bloggen idag så hade jag fått en fin kommentar från en tjej som heter Sara N, och jag blev så himla glad över den :O). Nu kom jag inte in på hennes blogg utan hamnar på en resesida så jag säger TACK SNÄLLA DU :D här istället.

Hoppas ni får en mysig kväll :D.

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0