27 dec: Skoterutflykt :D

Ja så var det vardag igen då :/, men jag fick en behövlig sovmorgon imorse, så himlans skönt :D.

När vi satt och åt frukost så bestämde vi att vi skulle passa på och ta den där skoterutflykten idag eftersom den inte blev av igår, så Tindra fick den stora äran att gå upp och väcka Sara och Emma :O) När alla var ätna och klara så klädde vi på oss och så drog vi iväg allihopa på skotrarna, hade fått låna en till så vi hade två :D. Emma hade Molly i en ryggsäck på magen och satt bakom Tommy, Sara och Tindra åkte med mig, och vi hade en jättemysig dag med korvgrillning uppe på Spjärshälla :D. Tyvärr så fick dock Tommy gräva fram min skoter däruppe för jag råkade komma lite vid sidan om spåret när jag skulle köra upp och parkera för bara man kommer vid sidan om spåret så var det helt bottenlöst :P, men annars så gick det bra att köra överallt :D. Nya hjälmen och stövlarna är jättesköna :O).

Igårkväll så var Tommy och jag på bio, har inte hänt sen före Tindras födelse :P. Vi var på Änglagård 3 och jag tycker den var lika bra som dom andra 2 :D.

Mormor och morfar var hit och firade Tindra igår och Tindra fick fler kastruller och en kaffekanna så nu kan hon verkigen laga mat hahaha. Av Emma fick hon en DVD om Chuggingtown och den har gått nästan hela tiden som vi varit hemma idag ;D och av Sara så fick hon ett par supersöta rosa tights med Hello Kitty :D.

Dom här fina korten tog dom stora flickorna med sina nya fina telefoner :D.



Hoppas ni haft en skön dag :D.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

hihihi <3

2010-12-27 @ 20:41:00
URL: http://dalkullornagoeswild.blogg.se/
Postat av: Nina

hon är ju så jäkla söt! va roligt å åka skooter. gjorde det alltid med min morfar.. men ja det va ju länge sen..



fina ni är på bilden med :D

2010-12-27 @ 22:20:32
URL: http://deliciously.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0