3 dec: Fredagsmys :O).

Vi har haft en stökig natt och vid 3 tog jag över Tindra till våran säng för då slapp jag springa emellan hela tiden :P. Hann bara somna om och så vaknar vi av världens smäll, tror jag lyfte en meter rakt upp ur sängen :/, bad Tommy gå ner och kolla pannan men den var det inget fel på så då gick han upp och det visade sig att ett av hyllplanen i bokhyllan hade gett vika så alla böckerna hade ramlat ner på golvet :P, inget värre än så tack och lov hahahaa.

Tyvärr så har Tindra blivit sämre igen under dagen och ikväll så vill hon inte sova alls utan blir helt otröstlig så fort vi lägger henne och så brukar hon inte bete sig, så just nu är hon uppe med oss och tittar på idol. Tommy håller på och gör chokladbollar och Tindra tittar på Molly och säger "titta moja, köttbullar" hahaha men till oss så säger hon "åååå godis" lilla sötnosen :P.

Imorgonkväll så ska Tommy och jag på julbord med hans chef och Emma är en pärla och sitter barnvakt :O). Ska bli så roligt och komma iväg ut en kväll, är ju ett tag sen det hände sist :P.

Ha en bra kväll :D.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

hahahha köttbullar xD hon är rolig hon ;D <3

2010-12-03 @ 23:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0