30 dec: Gudmor :D

Mådde verkligen så uruselt när lillhjärtat ropade strax före 7, så Tommy var en ängel och gick upp även idag och lät mig sova en stund till. Mådde lite bättre när jag vaknade andra gången men fortfarnade långt ifrån bra :/, har så ont i halsen och känner mig nästan lite småfebrig :(.

Vi åkte in till stan och handlade efter Tindras lunchvila och när vi kom hem så lagade jag en supergod Chiliconcarne och vi fick även besök av gudmor och hennes man som åt med oss, hade till hennes stora lycka köpt glutenfria bagetter och dom var faktiskt jättegoda, men herregud så dyra dom är:/. Tindra fick jättefina strumpor i födelsedagspresent av dom, lite stora men hon växer i dom så småningom hahahaaaa.

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0