31 dec: Gott Nytt År <3

Nu har mina stora hjärtan åkt in till stan för att möta upp sina kompisar och fira nyår med dom, och Tindra sover en mycket sen lunch så nu håller vi tummarna för att hon orkar vara vaken länge i kväll och naturligtvis hoppas jag på att hon sover extra länge imorgon :P.

Tommy, Tindra och jag ska ta skotern upp till Spjärshälla och fira nyår med gudmor & man, gudfar & fru (håller tummarna för att hon kan följa med) och 2 till av Tommys närmaste kompisar, sen lär det väl vara helt fullt av andra skoteråkare där oxå hahaha. Vi skulle åka hemmifrån strax mellan 8 - 9 och sen så visar det sig väl hur länge Tindra orkar :O).

Vad ska ni göra ikväll?

Ett riktigt Gott Nytt År vill jag iallafall önska er alla <3. Hoppas att 2011 blir bättre än 2010 :P.

Finaste älsklingarna mina <3 <3



Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Fina bilder på dina söta tjejer! Vi ska in till Nina, Johan och Theo för tidig nyårsmiddag. Åker en hem när Meja vill sova. Lagom kväll för trötta småbarnsföräldrar ;)



Kram och gott nytt år!!!

2010-12-31 @ 15:46:46
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: sara

Gott nytt år mammi <3

2010-12-31 @ 15:58:12
Postat av: Nina

så söt :D ja dör!

2011-01-01 @ 14:03:20
URL: http://deliciously.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0