4 dec: Julbord :)

Imorse så vaknade jag med migrän så Tommy var en ängel och gick upp med Tindra så jag fick sova en liten stund till :D.

Nu på eftermiddagen så har vi varit ute och lekt i snön, eller Emma och Tindra har lekt medans Tommy och jag har skottat :D. Tommy tog parkeringen med snösläden och jag tog gången, gjorde 2 gångar åt Molly ute på gräsmattan och garageuppfarten med snöslungan och jag är så nöjd med den :P.

Ikväll så ska jag få smaka på julmaten för första gången i år, och det ska faktiskt bli jättegott. Ser särskillt fram mot alla goda sillar :P. Till maten så är det dessutom underhållning, typ Wallmans Salonger, ska bli så roligt att få komma hemifrån en kväll. Tack snälla gulliga Emma :D som gör det möjligt <3 <3


(Lånad bild från Google)

Hoppas ni alla får en skön lördagskväll :D.

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0