7 dec: Äntligen klara med julklapparna :D

Idag så körde vi in Emma till stan och passade på att handla lite när vi ändå var där så nu är vi klara med alla julklappar utom en till Tindras kusin men där vet jag vad som ska inhandlas så det gör vi nästa gång vi ska handla :D Och så har vi varit och beställt julklapparna som kommer rädda vintern både för Tindra och mig, Tindra är från gammelmormor och mormor & morfar och är en nödvändighet för skoteråkningen :O) oh jag får nya skoterstövlar av Tommy, han vill inte att jag ska ha dom gamla kvar för dom är alldeles för stora för mig, så himla gulligt av honom. Tack hjärtat <3 <3

Fina va :P


Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Nina

hur mår skruttan idag? bättre?

2010-12-08 @ 11:52:20
URL: http://deliciously.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0