8 dec: Fortfarande feber :(

Vaknade av att jag fick ett sms av Sara kl 6 och där stod det "vi dyngade och nu är vi på väg", jaha tänkte jag .... vad f-n är dyngade????? så jag blev ju tvungen att erkänna mig gammal och fråga vad är det och får till svar "vi gick aldrig och la oss utan var vaken hela natten", så nu har jag lärt mig nått nytt även idag :P. Sara är på väg till Haparanda med klassen, där ska dom bl.a. gå på IKEA, dom åker även förbi Nordens största bastubadhus tyvärr så var det så himlans dyrt (600 kr/per) så dom kunde inte gå in :/ och så ska dom åka över gränsen och in i Finland innan dom vänder och åker tillbaka till Umeå. Tycker det låter som en skojig grej att göra med skolan lite synd bara att dom blir sittandes så länge på bussen, dom lämnade Umeå kl 6 imorse och beräknas vara tillbaka imorgonkväll runt 19 så det blir mycket bussåkandes :P

Tindra lilla pluttan har fortfarande feber, jättelåg men dock feber :(, ligger på 37,8 hela tiden, har några korta stunder varje morgon precis när hon vaknat då hon är feberfri men efter en timme uppe så haf den stigit till mellan 37,7 -37,9 och framåt kvällningen så ligger hon på strax över 38. Hoppas att det eländiga viruset ger upp snart så hon får bli frisk igen :).

Hoppas ni får en bra dag :D.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: malin

nu är jag tillbaka på min blogg & del 7 kommer komma inom dom närmaste dagarna, tack för tålamodet. <3

2010-12-09 @ 14:01:51
URL: http://jagkallashon.blogg.se/
Postat av: Sara

Det var roligt iallafall :) <3

2010-12-09 @ 21:38:23
URL: http://dalkullornagoeswild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0