15 feb

Jaha så har ännu en helg runnit förbi i hög hastighet :P.

Vi har varit ute och åkt skoter både lördag och söndag, jag håller på att övningskör för att nu på söndag så är det skoterrally som vi ska vara med på allihop i familjen. Så vi har lånat en till skoter som Tommy ska köra, han ska ha Kristian bakpå sig och då ska jag köra våran och ha Sara och Emma bakpå så då kände jag att jag ville verkligen köra de här helgen så att jag vet att jag klarar av det, och vad roligt det är både köra och åka skoter igen nu när Tommy lyckats fixa den :D:D:D.

TACK snälla Emmma som varit barnvakt när vi varit ute <3 <3 <3

I övrigt så har helgen varit lugn, vaknade på lördagsmorgonen och var dunderförskyld och det sitter fortfarande i, så jag känner mig så där luddig i huvudet, ni vet :).

Emma var hemma i fredags för att hon var dålig och hon är fortfarande inte bra så hon är hemma idag med. Hoppas verkligen att hon får bli frisk nu, hon har varit sjuk hela hösten, stackarn.

Den här veckan blir nog rätt så lugn, det enda som är planerat är ev. promis med Jessica imorgon, babysim på onsdag och BVC med 1:år vaccinationerna på torsdag och så naturligtvis SKOTERRALLY på söndag :D.

Hoppas ni får en bra dag :O)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: sara

hoppas vi alla får bli friska nu :) <3

2010-02-15 @ 22:38:50
URL: http://inthesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0