5feb: Grattis till Faster Maria på fördelsedagen

Idag säger vi ett stort grattis till Tindras faster Maria på hennes födelsedag. Hoppas att du får en bra dag :D

Igår så fyllde ju Tindras farmor år så vi var dit och firade henne. Hon hade gjort smörgåstårtor i massor, och så hade hon även bakat en tårta speciellt till Tindra. Det var en marängtårta (sockerkasbotten, jordgubbsfyllning och ett tjockt lager med maräng utanpå), den var verkligen supergod. Men fast jag bara tog en liten bit så blev jag superdålig i magen, och har varit det hela natten och även nu på förmiddagen, kan inte förstå att jag ska behöva bli så dålig varje gång jag äter mjukt bröd när hårt bröd och pasta går bra, i och för sig så tänker jag inte äta nåt av det idag och riskera att bli dålig en gång till idag..... Men det är så himla TRIST :(:(:(. Men i övrigt så var det trevligt och Tindra var så söt med lilla kusinen Greta, dock så upptäkte jag att min lillplutt är svartsjuk, för alla utom jag kunde låna Greta och Tindra bara ville kramas men när jag hade henne så var Tindra först fram och pussade och kramades med Greta men sen började hon gråta och tyckte att någon annan kunde ta Greta istället :P ....

Det här var presenterna som vi gav farmor




Tindra har fått så långt hår , så nu kan vi sätta upp riktiga toffsar, men dom får tyvärr inte sitta så länge åt gången än :P... sötaste ungen i byn <3 <3 <3


Idag är det fredag och det betyder fredagsmys i soffan med raringen och let´s dnace på tv, och jag hoppas verkligen att Tindra tänker sova ikväll för den saken har det varit lite si och så med under veckan :(.
På söndag kommer dom stora barnen hem och det ska bli så skönt för jag saknar dom jättemycket, tur att jag fick träffa dom i onsdags och kramas lite då :D.

Ha en skön helg :O)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: sara

Gud va söööt hon var i toffsar :D <3

2010-02-05 @ 18:48:00
URL: http://inthesky.blogg.se/
Postat av: Nina

tack är på bättringsvägen iaf.. stor kram

2010-02-05 @ 23:24:43
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: mamma

sötnosen och jag saknar också tjejerna

2010-02-06 @ 06:40:16
Postat av: Faster Maria

Tack för grattishälsningen!

2010-02-06 @ 22:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0