10 dec.

Ännu en dag som är skitkall, börjar bli så himla trött på det här :(.

Vi var till Säter igår och hämtade en VHS som vi fick av en annan facebookmedlem, han hade två och använde inte den här, så himla snällt att skänka bort den till oss då. Så nu kan Tindrisen titta på alla gamla barnfimler som jag sparat efter flickorna :), det kommer att bli kanonbra.

På vägen hem så stannade vi på ICA Maxi och handlade lite och där så köpte farfar jordens godaste julskinka till oss, tror helt ärligt att den är klart godast av alla som vi haft hemma den här julen, synd bara att man inte tog två på en gång och la den andra i frysen :(.

Nu är snart Emmisen på väg hem, saknar henne otroligt mycket, men snart så får vi kramas igen :P, Sara och Kristian blir kvar i stan inatt, för han hade tvättid ikväll men hon sa att dom skulle komma imorgon och det hoppas jag att dom gör för jag saknar henne oxå, ja Kristian med :).

Mina hjärtebarn allihop <3



Försöker hela tiden att vara DIG till lags, fixar och donar med presenter till dina anhöriga, men får aldrig någon uppskattning för det jag gör, får bara höra saker som gör att jag känner mig som värsta häxan :(. Är jag verkligen så hemsk????? Aja tydligen så är jag väl det då .......

Hoppas att ni alla därute får en riktigt skön dag, själv ska jag gå och kramas med mitt lillpyre och då känns det snart bättre :).

Ha en skön söndag :).

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Anki

Har du hoppat tillbaka en månad i tiden ;-)

Gick inge vidare med mjölken, eller det är fasen svårt att avgöra o vi ska ringa dr i veckan. Men hon fick iaf jätteont i magen natt nr 3 och var stenhård i magen. Men eg kan hon vara det av andra anledningar oxå. Hursomhelst så slutade vi ge henne mjölk då eftersom vi skulle få besök och inte ville att hon skulle ha ont i magen då.



Hoppas att allt är bra med dig, låter lite ledsen o arg i ditt inlägg....

2010-01-10 @ 18:03:24
URL: http://jagominmage.blogg.se/oliviasvardag
Postat av: sara

Vi kommer idag :) hihi saknar dig med!

Hallå, nu kan ju jag också kolla på film :D:D:D <3

2010-01-11 @ 09:05:44
URL: http://inthesky.blogg.se/
Postat av: mamma

låter lite besvärligt det där gumman <3<3<33

2010-01-11 @ 10:08:26
Postat av: Nina

hmm är du säker på att du inte svarat på det? jag känner igen det så väl? att hon skulle kanske plugga å så på annan ort ?



förstår att det kan vara lite klurigt. men som du sa. det löser sig säkert! snart sitter du där med ett tomt hus. hah. dem växer ju såååå snabbt. jag och mannen skulle vilja ha en större lägenhet, helst denna fast attt vi fick ett rum till.



theo har ju sitt rum nu,. men får vi en lille till. när det nu händer. så då har vi problem. inte första åren. men sen. för det är så litet det där rummet - så dem kan inte dela... får se hur det blir..



2010-01-11 @ 21:08:34
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Nina

angående cystan så skulle jag få en kallelse i feb, borde väl egentligen ringa och ligga på. men eftersom det är så jäkla känsligt så känns det så jobbigt. måste ju orka ligga på å så..



har märkt på sistone att jag känt mig lite nere. är ju ganska så glad rent allmänt sådär. men sitter mest hemma om dagarna. inte ute med hunden som ja brukar. blir ja depp så trycker ja gärna i mej en godis påse. ja sånt. så ja har väl gått upp nu. känns som så iaf. svullen i ansiktet å magen är katastrof..



men ja orkar inte ta tag i det heller.



nej nu får det komma bättre dagar. så att man blir piggare å fräschare tycker ja!



angående thai så var det sjukt gott. skulle kunna äta ännu mer av det. om det inte vore så dyrt :D



stor kram på dig gumman å tack för allt stöd som vanligt! :D uppskattar det varje gång.



krams

2010-01-11 @ 21:16:32
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0