2 jan

Orkade inte blogga nåt igår, mådde riktigt dåligt, tror t.o.m att jag hade feber, mår lite bättre idag, men tyvärr så hade vi en urusel natt istället så jag är så trött :(. Tack och lov så kom Emma hem igår så hon hjälper mig med att roa Tindra snäll som hon är :D

Idag så kommer Sara & Kristian hem och i är nerbjudna till Tommys föräldrar på mat, det blir skönt att inte behöva laga själv :D. Emma sa precis att hon skulle gå upp på sitt rum och genast så sträckte Tindra upp händerna och "sa" högljudet att hon ville med så det var bara för Emma att ta med henne upp :D.

Kvällen blir bara att sitta i soffan och mysa framför tvn, det går säkert någon bra film oxå som vi kan titta på hihihii.

Vill passa på att säga Grattis till Emma och hennes familj som får tillökning under 2010 :D

Ha en bra dag alla glada :D.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: emma - mamma till meja

Tack vad söt du är :D Jag mår bättre än med Meja än så länge. Illamåendet kommer och går så vi får väl se hur det går när jobbet börjar på torsdag... Fogarna har börjar gnälla lite redan med, men denna gången blir det sjukgymnast och vattengympa på direkten i alla fall.

2010-01-02 @ 16:00:30
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Nina

men usch då. hur mår du idag? mår du bättre? hade det bra på nyår. å du? förstår att er sessa inte orkade vara vaken. theo fick nån powernap där i mellan å lyckades vara vaken i evigheter,.,.



krya på dig tjejen!

2010-01-04 @ 00:18:40
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Nina

han kan ju mysa å så när han gör det. men det är som om han försöker hitta en ställning å sova i.. å det blir bara jobbigt. nappen går in i kindbenet på mig. aj! å så kan ja inte andas. han lägger ju hela tyngden på mitt ansikte..

2010-01-04 @ 23:17:15
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0