24 jan

Den här helgen har gått i sjukdomens tecken :(. Tindra blev ju sjuk redan förra veckan och Emma var smådålig i fredags men blev jättedålig igår så hon kom inte iväg till kompisarna utan låg hemma i soffan och tittade på tecknade disneyfilmer, och imorse när jag vaknade så var det min tur, har grymt ont i halsen, snorar, och känner mig småfebrig :(. Är så trött på att vara krasslig, men det är väl kroppen som reagerar på att vi inte får sova någon gång....hela vecka har det varit värre än värst på den fronten :S. Tindra gråter i ca 1 timme när vi lägger henne oavsett vad vi gör och när hon väl somnat så sover hon i ca 1,5 timme sen var det dags igen och då håller hon på i ca 2 timmar och så fortsatter hela nätterna  och tyvärr så vill hon inte sova på dagarna heller mer än max 30 min så nu är vi/ jag helt slutkörd. Gud vad jag längtar tills hon får in riktiga sovrutiner så man kan få bli en människa igen ..... :(.

Molly ville oxå vara med och mysa/sova under den korta stund som Tindra sov lunch igår :D


Lässtund <3 <3


Ha en skön söndag :D

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Nina

å tack så mkt..



ni ser ut att ha det mysigt även om ni är sjukisar!

krya på er allihopa!!

krams

2010-01-24 @ 19:02:13
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: sara

Men nu är ni iallafall bättre (:

2010-01-24 @ 21:36:47
URL: http://inthesky.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej.

Vill bara tipsa dig om en tävling som jag har på min blogg. Jag är 99% säker på att du inte vill missa den. Kika in och var med! ;)

http://blacksugar.blogg.se

2010-01-25 @ 10:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0