25 jan

När jag vaknade imorse så hade jag fortfaradne jätteont i halsen och en huvudvärk som inte var av denna värld så Tommy fick lov att stanna hemma. Jätteskönt att han kunde det den här gången :), Emma stackarn är fortfarande sjuk hon med, men hon tog en buss nu på kvällen in till S, för det är ju pappa veckor nu igen, tycker verkligen inte att dom är hemma lika mycket som dom är borta men det är dom ju naturligtvis hahahaaaaa. Saknar dom bara så himla mycket när dom är borta <3<33





Har fortfarande superduperont i huvudet, känner mig nästan svimfärdig av den smärtan så jag hoppas verkligen att en natts sömn gör så att den är borta imorgonbitt, annars måste jag nog be Tommy vara hemma även då :(, vet att han igentligen inte har tid. Han måste ju plugga och övningsköra för han har en uppkörningstid nästa vecka :O), vilket han kommer klara galant men känns lite pressat just nu :S.

Nu ska jag gå och "självdö" i soffan, hoppas att ni andra mår bra och att ni får en bra kväll :D.

Ps) Tack snälla farmor och farfar för matpåsen som ni kom med igårkväll, urgulligt av er :D.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag saknar dig med ju! men snart ses vi igen :) <3

2010-01-25 @ 23:04:37
Postat av: mamma

hoppas att du mår bättre idag gumman <3 3<3 3<33333

2010-01-26 @ 11:17:19
Postat av: Nina

att ni inte är bra än. stackare. segt skit! hoppas du mår bättre idag! att det släpper nån gång! krams

2010-01-26 @ 13:09:42
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Nina

va skönt! vilken tur..



å sååå roligt med babysim :D jätte roligt. vi gick aldrig på någe sånt.. hoppas ni får det kanon skoj! :D

2010-01-26 @ 21:18:39
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0