29 jan

Fick en så himla bra start på helgen imorse :O). Tindra vaknade halv 6 och ville ha mat och när hon ätit så bad jag Tommy att han skulle söva om henne i vagnen och det lyckades han med jättebra, för hon vaknade inte förrän kl 8 nästa gång. Kan ju inte bli bättre :O), så det ska vi försöka med imorgonbitt med hahahaaaa.

Solen har skinit på oss hela dagen här och det var väl ca -10 så efter lunchvilan så gick vi ut och var väl ute i ca 30-45 min, det var så skönt :D. När vi kom in så dröjde det inte alls länge förrän Sara och Kriatian kom hem oxå, dom fick skjuts av mormor och morfar hem, som dessutom hade köpt helggodis åt "barnen" tack, det var snällt.

Till middag så hade jag beställ Baconlindad kycklingfilé och potatisgratäng och fruktsallad till efterrätt, är inne i en sån period när jag är vansinnigt förtjust i fruktsallad och vill ha det JÄMT hahahaaa. Maten var underbart god, tyvärr så belv den inte klart i utsatt tid, var en lite hårdkokt potatis, men det fick vi leva med hihihii. Tindra hade dock inte alls någon lust att sova ikväll så efter en bra stund lyckade jag söva henne i vagnen så nu ska jag försöka lyfta över henne till sängen, håll tummarna för att hon fortsätter sova :P.

Nej nu är det dags för sängen, för imorgon så ska det filmas här hemma. Sara och Kristian håller ju på med ett projektarbete om Tindra och det innebär att dom gör en film om hennes utveckling, så imorgon skulle dom åka spark och skoter med henne, ev så ska vi göra en sak till men det får vara en liten hemlis så länge :D.

Sov gott alla glada :D.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: sara

jaa imorgon ska vi ha kul och vara ute :) Hoppar på fint väder.

Maten var god iallafall :D hihi <3<3<3<3<3<3

2010-01-29 @ 23:43:47
URL: http://inthesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0