4 jan.

Idag så skulle Tommy åkt ner till verkstaden och hjälpt morfar med bilen men tyvärr så vaknade jag med jordens migrän IGEN :(. Är så TRÖTT på att ha migrän, det var en av dom bästa sakerna med att vara gravid, att jag var helt migränfri, förutom att man kände bebisen naturligtvis :D.

Idag så går dom stora barnen tillbaka till sin pappa och kommer hem på söndag, och sen är jullovet slut, så det här lovet var dom hemma 1 av 3 veckor, jättetråkigt, men sånt är livet hahahaaaa, Har ju Tindra som jag kan krama lite extra på när jag saknar dom stora extra mycket hihihiiii.

Alla mina fina barn myser tillsammans :D:D


Gårdagen tillbringade jag med att sy vantar åt ungarna, innervantar till tjejerna (som dom ska ha i sina stickade vantar, den ena fryser och den andra tycker att dom sticks för mycket) och så fick Kristian ett par oxå, en fruktansvärd färg tycker jag men han tyckte dom var ok :) ....


Ha en skön vinterdag :D

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: emma - mamma till meja

Du får försöka övertyga honom om hur gosigt och underbart det vore med en till :P

2010-01-04 @ 15:05:17
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: sara

hihi jaa nu slipper dom stickas så mkt! och kristian slipper frysa så mkt^^, hihi <3

2010-01-04 @ 19:51:49
URL: http://inthesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0