10 juli

Japp så är ÄNTLIGEN brevlådestället klart och nu hoppas jag verkligen att gnällgrannarna är nöjda och naturligtvis dom andra trevliga grannarna med :P, själv tycker jag att det blev riktigt bra. Det är ett sånt där stort timrat med tak och det har plats för 7 lådor (minst).

Mormor och morfar hade rökt abborre idag som dom kom hit med så jag fick smaka en knäckebrödmacka med majonäs och rökt abborre på och herregud så gott det var, kommer inte ens ihåg när jag åt det senast, måste vara flera år sen sist. Tack snälla för det :O).

Tommy åker omrking på åkgräsklipparen just nu och själv har jag startat pannan för ikväll ska det badas bubbelbadkar, får se om jag blir själv eller om jag får lite sällskap hahahaaa.

Imorgon så har vi inget särskillt planerat, men måste in till stan och handla innan Tommy åker igen. Men nu är det bara en vecka kvar innan Tommy går på semester i minst 2 veckor, ev blir det 3 hela veckor och vi ska bla försöka snickra tak på altanen, ta en tripp med goda vänner upp till Piteå Havsbad. Det ska bli jätteroligt och väldigt spännande för jag har aldrig åkt norrut på semester utan bara söderut :D. Och med jobbet så har jag varit i Sundsvall som längst norrut så det ska bli skoj och se hur Svergie ser ut där uppe :P.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Nina

det är ju så klurigt.. ja vet inte v a ja ska göra. men nu måste vi bara avvakta å hoppas på det bästa här hemma. sån lång å jobbig väntan å ja känner mej smått förstörd helt ärligt.

2010-07-11 @ 09:04:21
URL: http://modesida.blogg.se/me
Postat av: Nina

tack =,(

2010-07-13 @ 20:45:42
URL: http://modesida.blogg.se/me

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0