12 juli: Arg och frustrerad :(.

Ååååååååå vad jag blir ARG. Har en sak som jag måste göra åt jobbet nu och det är ju därför som jag redan tagit hem dator och allt annat från jobbet, ska ju igentligen inte börja jobba förrän  1:a sept. Och nu tänkte jag att jag skulle göra det där då så det var avklarat innan Tommy går på semester....... Men tror ni att det där eländiga nya programmet fungerar som det ska då????? NEJ då så klart gör det ju inte det :S och det är lite märkligt för datatekninkern och jag kollade så att det fungerade när jag var och hämtade hem sakerna och det gjorde det då men nu gör det inte  ........ HUR ÄR DET MÖJLIGT???????????

























Förutom det så har vi haft en jätteskön dag vi åkte ner till mormor och morfar när Tindra vaknat efter lunchvilan och tog badbaljan med oss dit, så lillpluppan kunde bada därnere :D. Sen så blev vi bjudna på mat, stekt fisk, så gooootttt :D. Enda tråkiga var att jag fick besök av migränmonstret oxå på eftermiddagen och det är ju alltid lite trist, men nu så är det borta tack och lov :O).

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: ANKI

Tråkigt när det inte fungerar som man vill!! Jag blir galen när tekniken inte fungerar!!



Olivia sover oftast bara 45 min på dagarna, och eftersom hon oftast sover 11-12 timmar per natt så behöver hon inte mer tror jag. Men det är som att hon INTE vill somna......suck!!!!

Men nu har jag faktiskt haft ett "samtal" med henne där jag sa att det här inte fungerar och trot eller ej men det går bättre. Hon somnar inte så mycket snabbare men hon ligger iaf still brevid mig.



Kram

2010-07-13 @ 10:54:07
URL: http://jagominmage.blogg.se/oliviasvardag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0