14 juli

Herregud vilket åskoväder vi hade igårkväll :S och dessutom så gick det bara runt runt oss hela tiden, därför kunde jag inte uppdatera något :P.

Men vi var ju till BVC på 18 månaderskoll och nu väger lillhjärtat 11 360 gr och är 84 cm lång, och är helt perfekt enl läkaren och jag är inte långt efter att hålla med hahahahaaa. Hon fick ju även en spruta som hon verkar haft ont av inatt men än så länge så har hon ingen feber och nu håller jag tummarna för att hon klarar sig från det även denna gång :P.



Vi var hos mormor och morfar och fick mat även igår, det var grillat och pommesfrites, så gooott. Älskar verkligen grillat kött :O).

Idag så ska vi inte göra något alls, bara vara hemma och mysa runt. Har så eländigt ont i nacken och axlarna så jag orkar inte ens lyfta upp henne :(, men det lär väl gå över det med :P. Skulle behövt klippa gräset igen, får se om jag klarar det på eftermiddagen.

Vad ska ni göra då?

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Va söt hon är då :) liten och perfekt (:

Puss <3

2010-07-14 @ 11:33:30
URL: http://intshesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0