18 juli: Världens sötaste :D

Vill bara tala om att nu är hon världens sötaste hund och får hur mycket vatten som helst ;O).



Trodde att Tommy lyckats fixa kylskåpet imorse, men det visade sig att bara för att han lyckades få det att tända så blev det inte kallt så nu på kvällen har han och farfar vänt upp och ner på det flera gånger så nu håller vi tummarna för att det bara var det som behövdes :D.

Vi har varit inne i stan och handlat och även i Borlänge och handlat en massa husgeråd till husvagnen, men nu så tror jag att vi har allt som vi behöver av dom sakerna :D. När vi kom hem så blev vi bjudna på grillat hos mormor och morfar, lika gott som vanligt :O). Tack så mycket :D. Strax efter att vi kommit hem så kom farmor och farfar hit med lite fika, också det jättegott. Tack för det :D.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: emma

hahahaha guu va tjock hon är :P <3

2010-07-18 @ 23:57:30
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-07-19 @ 07:03:18
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Nina

tack snällaste!



är mkt bättre med mig idagdå ja fick bra nyheter. mitt värde är uppe i 107. så jäkla bra. så ja vart lite gladare å piggare bara för det :D



hur mår du? =)



varför va vovvsingen vaken på natten? någe speciellt lr har ni inte den blekaste?



krams

2010-07-19 @ 12:42:25
URL: http://modesida.blogg.se/me

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0