20 juli: Hua vad tiden går fort :S

Igår så kom Sara, Emma och deras pappa på en snabbvisit, och det var Sara som körde bilen :). Du är så himla duktig raring <3. I samma veva som dom kom så hade vi fått posten och Sara hade fått ett stort brev från Umeå Universitet med ett positivt antagningsbesked och då slår det mig att hon är ju verkligen VUXEN nu och ska flytta hemmifrån :S. Tycker det känns som igår när jag skulle skola in henne på dagis och den som tyckte det var jobbigast var JAG, hon hittade kompisar på en gång och tyckte att jag kunde gå hem och städa eller nåt :P. Sen var det dags för skolstarten och även då var det jag som tyckte det var småjobbigt, hon trivdes som fisken i vattnet :O). Några år senare så var det ju dags för gymnasiet och jag fick nog en mindre ålderskris, för då var hon ju plötsligt en liten vuxen person som skulle ta en hel massa eget ansvar över sina studier osv, vilket hon klarade med bravur, för jösses vilka fina betyg hon hade nu i våras när det var dags för studenten :O). Är så STOLT över dig raring <3 <3 Men kommer du ihåg hur nervös du var när du skulle börja gymnasiet, Sara? Du trodde aldrig att du skulle hitta några kompisar och bara titta så många fina kompisar du fick och jag lovar dig att du kommer hitta en massa nya fina kompisar uppe i Umeå också :D. Igårkväll så satt vi och kollade på studentlägenheter åt henne och då slår det mig att i höst så kommer hon inte komma hem varje kväll utan bara på helgerna och då kommer hon ha fullt upp med att träffa kompisar, men jag tror minsann att jag ska föra in en obligatorisk hemmakväll på fredagarna så jag också hinner KRAMAS med henne hahahah. Kommer sakna ihjäl mig efter dig men vet att du har en helt underbar tid framför dig med massor med roliga kvällar, helger och studentfester, och naturligtvis en massa hårt jobb också, men det kommer du klara hur bra som helst, älskade unge (eller ska väl säga kvinna nu :P). Det är tur att vi har våran alldeles egna stjärna och du måste lova att du kommer dit på nätterna för jag kommer vänta på dig där, och nu slår det mig att jösses vilken dyr telefonräkning vi kommer att få :P. Kom precis på att vi får ta dom här 3 åren som en träningstid inför att du flyttar utomlands efter examen och det blir bra med lite träning hihihihiii.

Finaste lilla Sara 1 år


Sara och Emma <3


Alla tre systrarna <3 <3


Finaste och vackraste Sara 19 år <3 <3 <3


Älskar er alla så oerhört mycket, mina små "bebisar" <3 <3 <3 <3

Puss & Kram




Kommentarer
Postat av: Sara

älskar dig <3

2010-07-20 @ 11:28:33
URL: http://intshesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0