22 juli

Ja så kom vi äntligen iväg :D, lite senare än planerat men men. Tindra somnade snällt i bilen, men tyvärr så vaknade hon efter bara en timme och sen somnade hon inte om igen förrän kvart över 1 och så sov hon tills det blev ljust (halv 4) så då stannade vi och dom andra gick in husvagnen som sov mendans Tindra och jag var kvar ute och lekte och gick en riktig långprommenad mendans vi njöt av soluppgången. Runt halv 7 somnade hon i vagnen och jag kröp ihop i framsättet som somnade en kort stund innans jag vakande av att Tommy kom upp igen. Måste sett lite småroligt ut där låg Tindra i barnvagnen och sov och mag hade fällt passargerastolen och krypit ihop där och dragit in framdelen på vagnen så långt jag kunnat i dörröppningen och låg där och höll i den :O). Vi väckte dom andra två flickorna vid 8 och åt frukost och sen åkte vi vidare. Vid lunch var vi framme i Umeå så vi stannade där och passade på att bekanta oss lite med staden, den var jättemysig, och så åt vi lunch innans vi for vidare och nu så är vi framme på Piteås Havsbad och har även hunnit sätta upp förtältet :D. Medans jag lagade mat så tog Sara och Emma med sig Tindra till lekplatsen och bl.a åkte rutshekanna och linbana, det var jätteroligt så nu får hon nog fortsätta åka med lillpluppan hahahahaa. Imorgon så ska vi mysa runt lite här på campingen och så kommer Jessica och Jonas hit på en fika :D.

Men nu tror jag att jag ska krypa ner i sängen, sov gott alla glada :D.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Nina

efter jag fick theo så tycker jag att min mens blivit rikligare. det kan inte vara något sånt då? att efter den graviditeten så vart det mer?`tror nämligen att det kan vara rätt vanligt med. men känner du att det är något konstigt lr bara vill kolla upp det! gör det!



theo hoppa på min mage för nån dag sen. satte knät i magen. å då gjorde det så jäkla ont.. så nu e ja som öm. vet inte om det kan vara livmodern som är det. så då börja ja nojja mej för det. kanske borde kolla upp det för säkerhets skull... men ja drar ju gärna på det..

2010-08-11 @ 16:48:55
URL: http://modesida.blogg.se/me

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0