24 juli

Igår så hann jag inte blogg nåt, men vi var in till Piteå och strosade omkring. Sara och jag köpte nya ballerinaskor, dom är helt otroligt sköna. Emma och Sara köpte en varsin tjocktröja och det behövdes verkligen för jösses vad det blåste och lillhjärtat fick 3 nya T-shirts, visade sig att jag var lite för snål när jag packade hennes kläder, fick inte med så det räckte :S. På kvällen satt vi i förtältet och höll allvarligt på att frysa ihjäl :(, det blev täcke runt kroppen och en massa varmt te :P

Idag har det däremot varit jätteskönt med sol och nästan ingen blåst alls, så jag passade på att sola när pluttan sov lunch :D. När hon vaknat så tog Tindra, Tommy och jag en promenad runt campingen och när vi kom ner till stranden så fick Tindra bada i havet :D. Medans vi gick runt där så hittade vi ett lekland som vi besökte efter maten och gissa om Tindra hade roligt :D, men ska jag vara helt ärlig så tror jag att hennes storasystrar också hade jätteroligt där :O). Sara tog lite kort men jag klarade inte av att lägga in dom, hittar inget hål i datorn hahahhaaaa så dom kommer en annan gång :D.

Just nu så är Sara, Emma och Tommy ute och ska köpa korvbröd för vi ska grilla korv in morgonlunch med Jonas och dom andra i depån. Det är ju motorcrosstävling imorgon som vi ska på och glatt heja fram Jonas till en bra placering :O).

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Det är kallt i piteå :D haha

2010-07-27 @ 10:46:38
URL: http://intshesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0