4 juli

Haft ytterligare en supervarmdag, men på eftermiddagen så kom världens åskoväder och efteråt så känns det riktigt behagligt ute :), fortfarande varmt men inte så klibbigt :O).

Emma gjorde iordning stora poolen idag men tyvärr så tog det lite längre tid än beräknat så när den var klar så var det dags för Tindra att äta och sova och sen på eftermiddagen så var dom stora flickorna hos deras farmor och farfar för att fira deras pappas födelsedag så det blev inget bada idag :(, men imorgon så ska vi fixa iordning den igen så då kan vi bada i den allihop, kommer bli super :O).

Tommy ska lasta sent imorgon så han har pratat om att han skulle åka imorgonbitti men nu har han bestämt sig för att åka nu eftersom det är mindre trafik och lite svalare än imorgon och det gör han helt rätt i men just nu så är jag jätteledsen och vill inte alls att han ska åka :(, vet att det blir bättre bara han åkt men det känns extra jobbit idag eftersom jag hade hunnit ställa in mig på att han skulle åka när jag sov :(:(

Nu ska jag säga hejdå och göra mig klar och gå och sova.

Hoppas ni får en bra kväll och en bra dag imorgon :D

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0