3 juni: Lovefilm

Även idag så vaknade vi upp till en strålade dag, är så glad varje morgon jag drar upp rullgardinen och ser att solen skiner utanför, hoppas att vi får fortsätta ha det så här fint. Tindra sover, Sara har åkt till Sthlm med klassen, Emma sitter på bussen på väg hem nu och Tommy är och jobbar så jag har det så lugnt och skönt så här ute på altanen.

Tänkte passa på att berätta om Lovefilm för er. Jag är med i Buzzador och hade turen att få delta i en kampanj med Lovefilm. Det innebär att för en kostnad på 99 kr/månad så får man hem max 4 filmer/månad som dom skickar till dig utifrån från den listan som du lagt upp på deras hemsida, du får 2 filmer samtidigt första gången och du får ha dom så länge du vill, när du skickat tillbaka en eller båda och dom noterat det så skickar dom nästa film. Du betalar ingen frakt själv utan det är bara att stoppa filmerna i medföljade kuvert och sen lägga på lådan. Och jag måste verkligen säga WOW om deras leveranstid, jag skrev i min lista på fredagen och på måndagen hade jag dom 2 första filmerna hemma, skickade tillbaka en i månsdagskväll så dom hade den igår och idag har jag fått hem nästa. Om du tycker att detta verkar som en bra sak och vill ha ett provapåpresentkort (gratis i en månad) så hör av dig, jag fick några såna som jag vill dela med mig av (först till kvar :O)).

Om du skulle vilja prova på att vara en Buzzador och få prova olika saker, som är baserade på dina intressen; GRATIS så gå in på den här länken till registreringen för att bli en Buzzador

Ha en skön dag :D

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

vilken bra dag du verkar ha haft det :) <3

2010-06-03 @ 23:06:50
URL: http://intshesky.blogg.se/
Postat av: Nina

tjings. va händer för skoj i helgen? =)

2010-06-04 @ 12:01:02
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0