18 mars

Idag så händer det inte så mycket alls här hemma. Vaknade vid 6 och då åt Tindra en liten slurk på tutten, har ju bestämt att jag ska sluta amma nu när hon blir 15 månader, ska bli rätt skönt men samtidigt lite vemodigt för det är ju så himla mysigt och sen så är det ju bekvämt, bara att plocka över henne i sägnen och lägga henne tillrätta men men, nu känns det som om det är dags att sluta :S.

Håller på att tvätta mitt jätteberg med tvätt, mindre roligt men det måste ju göras. Sorterade ut en massa kläder ur Tindras byrå som var för smått, så nu blev det VÄLDIGT lite käder kvar, tur att det är barnsaksloppis på lördag, sist hittade vi en massa fina och superbilliga kläder, så jag håller tummarna för att vi har lika tur den här gången. Överst på listan står vårjacka och skalbyxor, sen kommer byxor och tröjor :D.

Lovade bilder från babysimmet igår, så här kommer dom :D.
Pappa, nu kommer jag och tar dig ...


Kastar sig i baklänges utan några problem ...


Titta jag kan "koka kaffe" jag med :D


Avslutningsvis en bild på hela rådjursfamiljen som ofta går förbi härutanför fönstret :D


Ha en skön dag och hoppas ni har soligt och fint, här är det tyvärr mulet, men det snöar iallfall inte och det får man ju vara nöjd med hahaha.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Flocken är så söt :D hihi <3<3

2010-03-18 @ 18:49:16
URL: http://inthesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0