11 maj

Efter en hel vecka med den nya morgontiden halv 8 så fick Tindra plötsligt för sig att det var dag redan halv 7 imorse :(, jag hade jordens migrän så jag knuffade på Tommy så han gick upp med henne och sen sov jag ända tills halv 11, men tro för all del inte att migränen var borta ändå nejdå den har vackert varit kvar hela dagen :( och som om det inte var nog med elände så har det varit kanonväder hela dagen som jag inte kunnat njuta av alls :(:(:(. Så jag hoppas på en bättre dag imorgon :O).

Nu ska jag mysa i soffan med mina stora älsklingar framför tv:n, hoppas att ni också får en mysig kväll.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Anki

Usch stackare! Vad jobbigt det måste vara med migrän. Speciellt när man har en liten hemma att ta hand om. Hoppas att du har medicin som hjälper!!!!!!

2010-05-12 @ 10:11:14
URL: http://jagominmage.blogg.se/oliviasvardag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0